PEUGEOT 508 SW HYBRID
- Do 52 km zasięgu (WLTP) w trybie Electric
- Do 225 KM maksymalnej łącznej mocy
- 0 g emisji CO2 w trybie Electric
Do 52 km zasięgu (WLTP) w trybie Electric |
Do 225 KM maksymalnej łącznej mocy |
0 g emisji CO2 w trybie Electric |
STYL
PEUGEOT 508 SW HYBRID
Imponująca sylwetka
PEUGEOT 508 SW HYBRID można nieomylnie rozpoznać po pewnych elementach nadwozia i kabiny, które dyskretnie przypominają, że mamy do czynienia z hybrydowym samochodem.
Z tyłu i z boku kombi umieszczono opalizujące, przezroczyste oznaczenie HYBRID.
PROSTE I SZYBKIE ŁADOWANIE
PEUGEOT 508 SW HYBRID
Z domu lub z pracy
ŁADOWANIE AKUMULATORA TRAKCYJNEGO W DOMU I W MIEJSCU PRACY
Czas potrzebny na pełne naładowanie akumulatora przy użyciu standardowego przewodu, który jest na wyposażeniu samochodu nie przekracza:
– 7 godzin w przypadku korzystania ze standardowego gniazda (8 A, 220 V)
W przypadku specjalnego przewodu nie przekracza:
– 4 godzin w przypadku korzystania ze wzmocnionego gniazda Green’up® (14 A, 220 V)
Możesz również skorzystać z oferowanego i zainstalowanego przez nasi w domu gniazda Wallbox: pełne ładowanie akumulatora trwa maksymalnie 1 godzinę 45 minut.
SILNIK
PEUGEOT 508 SW HYBRID
TECHNOLOGIA HYBRYDOWA PLUG-IN
Hybrydowy układ napędowy plug-in PEUGEOT 508 SW obejmuje silnik benzynowy PureTech (132 kW/180 KM), silnik elektryczny (80 kW/110 KM), akumulator i nową elektryczną 8-stopniową automatyczną skrzynię biegów e-EAT8.
Taka kombinacja oferuje maksymalne połączanie mocy obu silników.
Litowo-jonowy akumulator trakcyjny (300 V)
Samochody PEUGEOT z napędem hybrydowym plug-in są wyposażone w litowo-jonowy akumulator trakcyjny Li-iOn. Jego cena jest już wliczona w cenę samochodu. Wysokonapięciowy akumulator znajduje się pod tylną kanapą, dzięki czemu ani pojemność ani ustawność bagażnika nie zmniejszyły się. Akumulator ma pojemność 11,8 kWh i zapewnia zasięg 52 km WLTP.
Podane ceny i specyfikacje dotyczą pojazdów już wyprodukowanych.