Twój Peugeot Traveller
Oferta
Cena specjalna:
174 964 zł brutto *
Rata F2M Lease:
1 967 zł/miesiąc netto **
Opis samochodu
Poziom wyposażenia:
ACTIVE STANDARD
Silnik:
2.0 CC BlueHDi 150KM S&S
Skrzynia:
MANUALNA BVM6
Kolor:
BRĄZOWY RICH OAK
Tapicerka:
TKANINA CRAN BLEU
Rok produkcji:
2020
Dane techniczne
Długość:
4959 mm
Szerokość:
1920 mm
Wysokość:
1899 mm
Masa:
2013 kg
Dopuszczalna Masa Całkowita:
2750 kg |
Prędkość maksymalna:
185 km/h |
Przyspieszenie 0-100km/h:
s |
Norma emisji spalin:
KPP
Spalanie:
7.1 l/100km ***
Emisja CO2:
144 g/km ***
Wyposażenie standardowe
Opcje
- Lakier metalizowany
- Alarm
- Gniazdo 220V (150W)
- Ksenony z światłami dziennymi LED
- Pakiet Safety(AFIL)
- Poduszki bezpieczeństwa kurtynowe w 2 i 3 rzędzie
- Pakiet Visiopark 1
- Dywaniki dla drugiego i trzeciego rzędu siedzeń
- R2: szyby boczne stałe bardzo przyciemniane
- Kierownica skórzana
- Peugeot Connect Nav (NAC B2) z tunerem cyfrowym
- Szyba w tylnej klapie otwierana
- Peugeot Connect SOS&Assistance
- Felgi aluminiowe 17" PHOENIX + Grip Control
Znajduję się w:
Wrocław
*Podana cena dotyczy wyłącznie prezentowanego egzemplarza samochodu. Podana cena jest ceną brutto i obowiązuje wyłącznie dla przedsiębiorców. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym nieprowadzącym działalności gospodarczej skontaktuj się z Dealerem Peugeot i zapytaj o ofertę dla Ciebie. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.