Twój Peugeot 308 SW
Oferta
Cena specjalna:
118 485 zł brutto *
Rata F2M Lease:
1 370 zł/miesiąc netto **
Opis samochodu
Poziom wyposażenia:
ROAD TRIP
Silnik:
1.2 CC PureTech 130 KM S&S
Skrzynia:
AUTOMATYCZNA EAT8
Kolor:
BIAŁY NACRE
Tapicerka:
TKANINA / ALCANTARA ROADTRIP
Rok produkcji:
2020
Dane techniczne
Długość:
4585 mm
Szerokość:
1804 mm
Wysokość:
1470 mm
Masa:
1497 kg
Dopuszczalna Masa Całkowita:
1850 kg |
Prędkość maksymalna:
205 km/h |
Przyspieszenie 0-100km/h:
s |
Norma emisji spalin:
KPP
Spalanie:
6.3 l/100km ***
Emisja CO2:
106.8 g/km ***
Wyposażenie standardowe
- Hamulec postojowy elektryczny (FSE)
- Hill Assist - system wspomagający pokonywanie podjazdów
- Czujniki parkowania przód + tył + reflektory przednie przeciwmgłowe
- Pakiet Drive Assist + Pakiet Safety Plus: (AEBS2), Distance Alert, Adaptacyjny tempomat
- Adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości
- Lusterka boczne składane elektrycznie z oświetleniem podłoża przy drzwiach auta
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Tylna kanapa ze składanym i dzielonym asymetrycznie oparciem
- Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV: nawigacja 3D online, Mirror Screen, Tuner cyfrowy DAB
- Tapicerka siedzeń z tkaniny, skóry ekologicznej TEP i Alcantary
- Zestaw naprawczy koła
- Peugeot i-Cockpit® z panelem wirtualnych zegarów 10''
Opcje
- Lakier perłowy
- Reflektory przednie Peugeot Full LED Technology + Światła przeciwmgłowe LED
- Podgrzewane przednie fotele
- Pakiet Side Security: monitor martwego pola, System Park Assist
- Odtwarzacz CD
- System Peugeot Connect SOS & Assistance
Znajduję się w:
Kalisz
*Podana cena dotyczy wyłącznie prezentowanego egzemplarza samochodu. Podana cena jest ceną brutto i obowiązuje wyłącznie dla przedsiębiorców. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym nieprowadzącym działalności gospodarczej skontaktuj się z Dealerem Peugeot i zapytaj o ofertę dla Ciebie. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.