Twój Peugeot Rifter
Oferta
Cena specjalna:
123 860 zł brutto *
Rata F2M Lease:
1 090 zł/miesiąc netto **
Opis samochodu
Poziom wyposażenia:
LONG GT LINE
Silnik:
1.5 CC BlueHDi 130 KM S&S
Skrzynia:
MANUALNA BVM6
Kolor:
MIEDZIANY CUPRITE
Tapicerka:
TKANINA CASUAL
Rok produkcji:
2020
Dane techniczne
Długość:
4753 mm
Szerokość:
1848 mm
Wysokość:
1880 mm
Masa:
1643 kg
Dopuszczalna Masa Całkowita:
2320 kg |
Prędkość maksymalna:
186 km/h |
Przyspieszenie 0-100km/h:
10,6 s |
Norma emisji spalin:
KPP
Spalanie:
5.7 l/100km ***
Emisja CO2:
115 g/km ***
Wyposażenie standardowe
- Peugeot Connect Radio DAB (RCC A2)- ekran dotykowy 8", Mirrorscreen, radio, tuner cyfrowy, Bluetooth (2 mikrofony), USB - antena krótka (200mm) AF/FM/DAB
Opcje
- Lakier metalizowany
- Dwa indywidualne fotele w trzecim rzędzie
- Ładowarka indukcyjna do smartfona
- Gniazdo 230V
- Szyba przednia podgrzewana
- Pakiet Park Assist: kamera cofania 180st., czujniki przód, Flankguard, BSD
- Fotele podgrzewane kierowcy i pasażera
- Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową
- Advanced Grip Control: HADC, koło zapasowe, osłona stalowa pod silnikiem
- Peugeot Connect Nav DAB
- Pakiet podróżny: rolety w oknach dla R2, lusterko do obserwacji pasażerów
- System Peugeot Connect SOS & Assistance
- Pakiet Safety Plus: HBA + ETSR + DAA3
Znajduję się w:
Poznań
*Podana cena dotyczy wyłącznie prezentowanego egzemplarza samochodu. Podana cena jest ceną brutto i obowiązuje wyłącznie dla przedsiębiorców. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym nieprowadzącym działalności gospodarczej skontaktuj się z Dealerem Peugeot i zapytaj o ofertę dla Ciebie. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.