Twój Peugeot 308 SW
Oferta
Cena specjalna:
90 269 zł brutto *
Rata F2M Lease:
1 044 zł/miesiąc netto **
Opis samochodu
Poziom wyposażenia:
ACTIVE PACK
Silnik:
1.2 CC PureTech 130 KM S&S
Skrzynia:
MANUALNA BVM6
Kolor:
SZARY ARTENSE / NIMBUS
Tapicerka:
TKANINA MECO
Rok produkcji:
2020
Dane techniczne
Długość:
4585 mm
Szerokość:
1804 mm
Wysokość:
1470 mm
Masa:
1369 kg
Dopuszczalna Masa Całkowita:
1810 kg |
Prędkość maksymalna:
200 km/h |
Przyspieszenie 0-100km/h:
s |
Norma emisji spalin:
KPP
Spalanie:
5.9 l/100km ***
Emisja CO2:
100.8 g/km ***
Wyposażenie standardowe
- Hill Assist - system wspomagający pokonywanie podjazdów
- Reflektory przednie halogenowe + światła do jazdy dziennej LED
- Reflektory przednie przeciwmgłowe halogenowe
- Czujniki parkowania tył
- Pakiet Widoczność: automatyczny włącznik reflektorów, wycieraczki z czujnikiem deszczu, lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne, funkcja Follow Me Home
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie i tylne
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Mutlimedialny Ekran Dotykowy + Mirror Screen + Tuner cyfrowy DAB
- Felgi aluminiowe 16" Quartz i opony 205/55 R16
- Peugeot i-Cockpit® z panelem wirtualnych zegarów 10''
Opcje
- Lakier metalizowany
- Nawigacja Peugeot Connect NAV
- System Peugeot Connect SOS & Assistance
Znajduję się w:
Radom
*Podana cena dotyczy wyłącznie prezentowanego egzemplarza samochodu. Podana cena jest ceną brutto i obowiązuje wyłącznie dla przedsiębiorców. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym nieprowadzącym działalności gospodarczej skontaktuj się z Dealerem Peugeot i zapytaj o ofertę dla Ciebie. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.