Twój Peugeot Traveller
Oferta
Cena specjalna:
177 017 zł brutto *
Rata F2M Lease:
2 092 zł/miesiąc netto **
Opis samochodu
Poziom wyposażenia:
ACTIVE LONG
Silnik:
2.0 CC BlueHDi 140 KM S&S
Skrzynia:
MANUALNA BVM6
Kolor:
SZARY ARTENSE / NIMBUS
Tapicerka:
TKANINA CRAN BLEU
Rok produkcji:
2021
Dane techniczne
Długość:
5309 mm
Szerokość:
1920 mm
Wysokość:
1899 mm
Masa:
2022 kg
Dopuszczalna Masa Całkowita:
2790 kg |
Prędkość maksymalna:
185 km/h |
Przyspieszenie 0-100km/h:
s |
Norma emisji spalin:
€6.3
Spalanie:
7 l/100km ***
Emisja CO2:
136.4 g/km ***
Wyposażenie standardowe
Opcje
- Lakier metalizowany
- Gniazdo 220V (150W)
- Ksenony z światłami dziennymi LED
- Poduszki bezpieczeństwa kurtynowe w 2 i 3 rzędzie
- R2: szyby boczne stałe bardzo przyciemniane
- Kierownica skórzana
- Peugeot Connect Nav (NAC B2) z tunerem cyfrowym
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu
Znajduję się w:
Gdynia
*Podana cena dotyczy wyłącznie prezentowanego egzemplarza samochodu. Podana cena jest ceną brutto i obowiązuje wyłącznie dla przedsiębiorców. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym nieprowadzącym działalności gospodarczej skontaktuj się z Dealerem Peugeot i zapytaj o ofertę dla Ciebie. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
**Oferta leasingowa skierowana do przedsiębiorców. Miesięczna rata netto dla przykładowych modeli przyjęta została dla okresu leasingu 36 miesięcy, rocznego przebiegu 20.000 km i wpłacie początkowej 10%. Rata zawiera Assistance + samochód zastępczy oraz kartę paliwową. Szczegóły programu Free2Move Lease oraz ostateczne warunki finansowania znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Peugeot. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.
**Oferta leasingowa skierowana do przedsiębiorców. Miesięczna rata netto dla przykładowych modeli przyjęta została dla okresu leasingu 36 miesięcy, rocznego przebiegu 20.000 km i wpłacie początkowej 10%. Rata zawiera Assistance + samochód zastępczy oraz kartę paliwową. Szczegóły programu Free2Move Lease oraz ostateczne warunki finansowania znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Peugeot. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy.
***Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.