Twój Peugeot Boxer
Oferta nr: 33955T21
Cena specjalna:
101 813 zł netto *
Rata Free2Move Lease:
1320.98 zł netto/miesiąc **
Rodzaj nadwozia:
PLATFORMA L3 DMC 3,5T HEAVY
Rodzaj zabudowy:
Bez zabudowy
Opis samochodu
Poziom wyposażenia:
PRO
Silnik:
2.2 CC BlueHDi 165 KM S&S
Skrzynia:
BVM6
Kolor:
BIAŁY ICY
Tapicerka:
TKANINA ACHILLE
Rok produkcji:
2021
Dane Techniczne
Długość:
6673 mm
Szerokość:
2200 mm
Wysokość:
3500 mm
Masa:
1897 kg
Dopuszczalna Masa Całkowita:
3500 kg
Ładowność:
1603 kg
Prędkość maksymalna:
160 km/h
Przyspieszenie 0-100km/h:
s
Norma emisji spalin:
€6.2
Spalanie:
10.2 l/100km ***
Emisja CO2:
0 g/km ***
Wyposażenie standardowe
Opcje
- Światła do jazdy dziennej LED
- Pakiet Komfort - fotel amortyz., klim. auto., kierownica skórz., pakiet widoczność (RH16+RE07+VH04+NB08)
- Radio cyfrowe (DAB) FM USB Bluetooth
- Tempomat i ogranicznik prędkości
- Lusterka boczne o polu widzenia 2,35 m
- Zawieszenie tylne wzmocnione, resor dwupiórowy klejony, stabilizator tylnej osi
Znajduję się w:
Białystok
* Podana cena dotyczy wyłącznie prezentowanego egzemplarza samochodu. Podana cena jest ceną netto i obowiązuje wyłącznie dla przedsiębiorców. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym nieprowadzącym działalności gospodarczej skontaktuj się z Dealerem Peugeot i zapytaj o ofertę dla Ciebie. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
** Oferta leasingowa FREE2MOVE LEASE® jest skierowana do przedsiębiorców.. Miesięczna rata netto dla przykładowych modeli przyjęta została dla okresu leasingu 36 miesięcy, rocznego przebiegu 20.000 km i wpłacie początkowej 10%. Rata zawiera Assistance + samochód zastępczy oraz kartę paliwową. Szczegóły programu Free2Move Lease oraz ostateczne warunki finansowania znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Peugeot. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy.
*** Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.
** Oferta leasingowa FREE2MOVE LEASE® jest skierowana do przedsiębiorców.. Miesięczna rata netto dla przykładowych modeli przyjęta została dla okresu leasingu 36 miesięcy, rocznego przebiegu 20.000 km i wpłacie początkowej 10%. Rata zawiera Assistance + samochód zastępczy oraz kartę paliwową. Szczegóły programu Free2Move Lease oraz ostateczne warunki finansowania znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Peugeot. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy.
*** Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone w cyklu mieszanym na podstawie procedury WLTP zgodnie przepisami prawa europejskiego, w tym Rozporządzenia (UE) 2017/1151 i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/1153. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu.